ثبت بیش از ۱۸ میلیون نفر شب اقامت در مازندران تا یازدهم فروردین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: از ۱۶ اسفند سال گذشته تا یازدهم فروردین سال‌جاری ۱۸ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۸۹۱ نفر شب اقامت در مازندران به ثبت رسید.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر با بیان این‌که از ۱۶ اسفند سال گذشته تا یازدهم فروردین سال‌جاری، ۱۸ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۸۹۱ نفر شب اقامت در مازندران داشتیم، اظهار کرد: در یازدهم فرودین سال‌جاری یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۱۹۶ نفر شب اقامت شب و ۷۹ مورد بازدیدهای نظارتی در این استان ثبت شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تصریح کرد: مسافران و گردشگران در هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، هتل بیمارستان‌ها، هتل بوتیک سنتی، متل‌ها، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی ساکن شدند.

او مجموع بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی را هزار و ۲۲۳ مورد از آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان تا یازدهم فروردین‌ماه سال‌جاری اعلام کرد.

برزگر خاطرنشان کرد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا یازدهم فروردین سال‌جاری ۸۳ فقره تشویق، ۱۲۹ فقره تذکرات و ۵۳ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی ، توریستی، صنایع‌دستی و موزه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا یازدهم فروردین سال‌جاری را ۹ میلیون و ۷۵۹هزار و ۳۷۳ نفر برشمرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020112482988

برچسب‌ها