پایش هوایی گردشگری دریایی در بوشهر با پروازهای مستمر جایروپلن

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: جایروپلن اداره‌کل بنادر و دریانوردی بوشهر همزمان با طرح گردشگری دریایی ۳۱ سورتی پرواز انجام داده است.

به‌گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، حجت خسروی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: جایروپلن اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر همزمان با طرح گردشگری دریایی ویژه ایام نوروز از ۲۵ اسفندماه 1401 تا ۱۱ فروردین‌ماه سال‌جاری ۳۱ سورتی پرواز به مدت زمان ۲۲ ساعت انجام داده است.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با فعالیت جایروپلن همسو با اهداف عالیه سازمان در تحقق نظارت بر انجام ایمن فعالیت‌های گردشگری دریایی نظارت بسیار خوب و مؤثری بر سواحل استان انجام شده است.

او بیان کرد: در این پروازها عملیات پایش و نظارت هوایی به وسیله جایروپلن ملکی و تحت مدیریت و راهبری مستقیم اداره‌کل نتایج و بازخورد بسیار خوبی برای اجرای ایمن طرح گردشگری دریایی استان بوشهر داشته است.

خسروی ادامه داد: با پروازهای مستمر جایروپلن، فعالیت‌های گردشگری تحت نظارت ویژه قرار گرفت تا متخلفان احتمالی در کمترین زمان ممکن مورد رصد واقع و در صورت نیاز اعمال قانون شوند.

او افزود: جایروپلن اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از زمان آغاز به کار، دستاوردهای بسیار ارزشمندی نیز در حوزه امدادرسانی و مقابله با آلودگی‌های دریایی داشته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020112622379

برچسب‌ها