بیش از ۹ میلیون زائر وارد مشهد شدند

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان‌رضوی از ورود بیش از ۹ میلیون زائر به مشهد تا پایان روز یازدهم فروردین ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد امروز شنبه 12 فروردین‌ماه 1402 در نشست خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی زائران خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز گذشته ۹ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۴۱۴ زائر وارد مشهد شده‌اند.

قائم‌مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: مجموع ظرفیت‌های اسکان که از 15 اسفندماه سال گذشته تا پایان روز 11 فروردین‌ماه سال‌جاری در شهر مشهد مورد استفاده قرار گرفته ۶ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۱۸۹ نفر شب‌اقامت بوده است.

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: ظرفیت‌های اسکان رسمی مشهد در شب گذشته ۶۰ درصد، اسکان موقت ۴۲ درصد و اسکان اضطراری نیز ۱۵ درصد اشغال شده بود.

او اظهار کرد: روز گذشته ۴۹۲ هزار و ۸۰ زائر وارد شهر مشهد شده‌اند.

گنابادی‌نژاد یادآور شد: یکی از نواقص در خدمت‌رسانی به زائران در گذشته در حوزه امداد خودرو بود که با وجود این که ظرفیت‌های خوبی داشتیم اما مردم خدمت‌رسانی مطلوبی را دریافت نمی‌کردند امسال سامان‌دهی مناسبی انجام شده و بنا بر آخرین آمار ۳۱۲ دستگاه امدادخودرو در سطح استان فعال است که ۸۱ موقعیت آنان در نرم‌افزار «نشان» بارگذاری شده بود.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020112770601

برچسب‌ها