در ایام نوروز از تمامی نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی استان ایلام بازدید شد

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام اعلام کرد که در ایام نوروز 1402 و پیش از آن، 81 مورد بازدید از نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی راه‌های مواصلاتی استان به شکل روزانه انجام شده است.

به‌گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، فیض‌الله رضایتی، مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام، گزارشی از بازدیدهای نوروزی این ستاد ارائه کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام در این خصوص گفت: در انتهای سال ۱۴۰۱، کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها و مساجد راه‌های مواصلاتی استان تشکیل و مقرر شد که دستگاه‌های عضو، هر کدام به نوبه خود بر مسیرهای استان نظارت داشته باشند. همچنین هر کدام از دستگاه‌ها، نمازخانه‌ها و مساجد زیرمجموعه خود را زیر نظر داشته است.

او افزود: ستاد اقامه نماز استان ایلام به صورت جداگانه تمامی مسیرهای استان را زیر نظر داشته و به صورت مستمر و روزانه این مسیرها را مورد بازدید قرار داده است.

رضایتی اشاره کرد: ستاد اقامه نماز استان از ۲۵ اسفندماه 1401 تا ۱۳ فروردین‌ماه 1402،  طی ۸۱ مورد بازدید، ۵۴ مکان اقامه نماز از جمله نمازخانه‌ها، مساجد بین‌راهی، نمازخانه مجتمع‌های بین‌راهی و رستوران‌های بین‌راهی را مورد بازدید قرار داده است. طی این بازدیدها نواقص و نیازها بررسی و به منظور رفع به مراجع گزارش شده است. همچنین مهر نمازخانه‌هایی که فاقد مهر بودن و یا مهر مناسب نداشتند تامین و تعویض شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: این بازدیدها در قالب پویش همراهان سفر ایمن انجام شد. این پویش از ۲۵ اسفندماه 1401 آغاز و تا روز ۱۵ فروردین‌ماه 1402 ادامه خواهد داشت. در استان ایلام نیز دو نقطه برای برگزاری این پویش انتخاب شد. مجتمع خدمات رفاهی رشیدی در جاده سرابله به ایلام و پایانه مرزی مهران میزبان پویش همراهان سفر ایمن در استان ایلام بودند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020114900513

برچسب‌ها