برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق اهداف اردبیل 2023 انجام شده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در دیدار با دبیرکل اکو از برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در دیدار با دبیرکل سازمان اکو گفت: فرصت به دست آمده برای اردبیل در قالب رویداد 2023 از سوی مسئولان ارشد استانی مغتنم شمرده شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده، انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: توجه ویژه سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو به اردبیل نشان از اهمیت این استان در حوزه گردشگری بین‌المللی دارد و اردبیل با جاذبه‌های متعدد آماده پذیرایی از گردشگران خارجی است.

او با اشاره به اینکه مقدمات لازم برای استقبال از سفرای کشورهای عضو اکو فراهم شده است، تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم تا از این فرصت به دست آمده در حوزه‌های مختلف استفاده لازم را برای توسعه گردشگری استان انجام دهیم.

محمدی ادیب ادامه داد: مراسم افتتاحیه رسمی رویداد اردبیل 2023 با حضور سفرای کشورهای عضو اکو و همچنین برگزاری جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اولین برنامه‌های رویداد هستند که در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402011529251

برچسب‌ها