ایستگاه شهید بلباسی به‌عنوان پایگاه برتر نوروزی کشور انتخاب شد

استاندار مازندران گفت: ایستگاه نوروزی شهید بلباسی به‌دلیل خدمات‌رسانی مناسب و مطلوب به‌عنوان پایگاه برتر کشور انتخاب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، سید محمود حسینی‌پور شامگاه دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در مراسم اختتامیه طرح ملی به‌رفت با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات به گرایش‌ها توجهی نمی‌کند، گفت: یکی از شاخص‌های اصلی این جمعیت، ارائه خدمات بی‌منت به مردم است.

استاندار مازندران با بیان اینکه مردم اعتماد ویژه‌ای به جمعیت هلال احمر دارند، تصریح کرد: این جمعیت از درون مردم جوشیده است و خدمات بسیار ارزشمندی از سوی این جمعیت به مردم ارائه شده است.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه هلال احمر نخستین دستگاه خدمات‌رسانی در حوادث به شمار می‌رود، افزود: جمعیت هلال احمر به دلیل لیاقت‌ها در عرصه‌های بین‌المللی خدمات ارزشمندی داشته و در حادثه تأسف‌بار زلزله ترکیه با وجود رخ دادن زلزله در خوی، خدمات خوبی به مردم ترکیه ارائه کردند.

او با بیان اینکه جمعیت هلال احمر بیشتر خدمات را به مردم در نوروز ارائه کرده و در سال‌جاری نیز در طرح نوروزی تلاش خوبی انجام داده است، تصریح کرد: با توجه به برپایی ایستگاه‌های نوروزی در تمام کشور  وبه دلیل خدمات‌رسانی مناسب و مطلوب ایستگاه شهید مدافع حرم محمد بلباسی به حرمت این شهید و قداست این پایگاه به عنوان پایگاه برتر معرفی شد.

استاندار مازندران از تلاش‌های داوطلبان هلال احمر استان قدردانی و خاطرنشان کرد: در سال‌جاری با جمعیت کثیر میلیونی در نوروز به مازندران، خدمات‌رسانی خوبی به مسافران و گردشگران ارائه شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402011548270

برچسب‌ها