فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار دائمی شد

مشاور مدیر عامل و مسئول هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار گفت: فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار منحصر به ایام نوروزی نبوده و در طول سال ادامه دارد.

به‌گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، سعید رحمانی با اعلام این خبر گفت: خدمات این ستاد حاصل ماه‌ها برنامه‌ریزی و فعالیت بوده و بر اساس سیاست‌های کلان سازمان منطقه آزاد چابهار، دامنه این خدمات منحصر به سفرهای نوروزی نبوده و در طول سال ادامه خواهد داشت.

مسئول هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار از تحلیل و ارزیابی داده‌ها، آمارها و گزارش‌های سفرهای نوروزی در این ستاد خبر داد و افزود: تحلیل این اطلاعات به ما برای میزبانی بهتر از میهمانان در رویدادهای گردشگری فصلی همچون مونسون و سایر تعطیلات سالانه، کمک می‌کند.

به گفته مشاور مدیر عامل منطقه آزاد چابهار، برگزاری جلسات مداوم با هدف برنامه‌ریزی به منظور توسعه زیرساخت‌های عمرانی در حوزه گردشگری، همچنین افزایش تسهیلات خدماتی در بخش اقامتی، بهداشتی و تفریحی به میهمانان در نوروز 1402 یکی از سیاست‌های اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار با محوریت سفرهای نوروزی بود.

او تاکید کرد: این برنامه‌ریزی منسجم، منجر به اقدامات موثر و افزایش ظرفیت‌های موجود شد، به‌گونه‌ای که منطقه آزاد چابهار به عنوان تنها منطقه آزادی که توانسته رضایت حداکثری مسافران را کسب کند، از سوی ستاد مرکزی سفر کشور معرفی شد.

رحمانی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های ویژه این منطقه آزاد برای تبدیل شدن به مقصد سفرهای گردشگری هموطنان افزود: موقعیت ویژه جغرافیایی، دسترسی به سواحل زیبا و منحصر به فرد با جاذبه‌های متعدد گردشگری همچون کوه‌های مریخی، جنگل‌های حرا، گل‌فشان‌ها، سواحل‌ صخره‌ای، مراکز تجاری و گردشگری و همچنین داشتن شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناسب در بین سواحل جنوبی کشور، این منطقه را به ظرفیت ویژه برای سفر در تمامی فصول سال تبدیل کرده است.

مسئول هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر چابهار در پایان با تاکید بر مهم‌ترین ویژگی این منطقه آزاد گفت: روحیه خونگرمی و میهمان‌نوازی جامعه محلی چابهار، ارزشمندترین برند این منطقه برای ساختن خاطره‌ای بی‌نظیر از یک سفر و میزبانی هموطنان عزیزمان از سراسر کشور در تمامی ایام سال است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020115900202

برچسب‌ها