استقبال گردشگران از جشنواره نوروزگاه کاخ مروارید کرج

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از استقبال پرشور گردشگران در جشنواره نوروزگاه و نمایشگاه سوغات و صنایع ‌ستی محوطه کاخ مروارید مهرشهر کرج خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، یحیی دارایی با اعلام این خبر گفت: امسال همزمان با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، جشنواره نوروزگاه با اجرای آیین‌های نوروزی و همچنین دایر بودن نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات اقوام به عنوان بهار عبادت تا 13 فروردین‌ماه 1402 برگزار شد که روزانه تعداد قابل توجهی گردشگر از آن بازدید کردند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه گردشگران و شهروندان استقبال خوبی از این جشنواره داشتند، افزود: حدود ۶۰ غرفه صنایع‌دستی، سوغات به همراه سیاه‌چادر اقوام در این جشنواره برپا شد و هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی به ارائه محصولات خود پرداختند. 

دارایی اتصریح کرد: برنامه‌های متنوع و کاروان شادی نوروزی نیز با اجراهای آیینی اقوام در جشنواره برگزار شد. همچنین محوطه فضای سبز کاخ مروارید با دارا بودن دریاچه زیبا و قایق باعث جذب گردشگران بسیاری بود. 

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020117537742

برچسب‌ها