شکایتی از استان همدان در ایام نوروز ثبت نشد/ رضایت‌مندی گردشگران از ارائه خدمات

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: با تلاش و همکاری فعالان گردشگری، اصناف، هیچ شکایتی در نوروز 1402 از سوی گردشگران در این استان ثبت نشد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، علی خاکسار گفت: در نوروز سال‌جاری 458 مورد بازدیدهای نظارتی توسط کارشناسان ما از مراکز پذیرایی، تفریحی، اقامتی انجام شد که خوشبختانه خروجی این آمار، شکایات امسال تقریبا به صفر رسیده است و این نشان دهنده رضایتمندی حداکثری در استان است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: بازديدهای نظارتی از مراکز اقامتی 225 مورد و تعداد بازديدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی 66 مورد، بازديدهای نظارتی از رستوران ها و مراکز پذيرايی و بين‌راهی 137 مورد بوده است.

خاکسار تصریح کرد: در این بازدیدها 4 مرکز اقامتی،  2 دفتر خدمات مسافرتی و 2 مراکز پذيرايی مورد تشویق قرار گرفتند.

او ادامه داد: به 12 مرکز اقامتی، یکدفتر خدمات مسافرتی و شش مراکز پذيرايی نیز به منور رعایت قوانین مربوطه تذکر داده شد و اخطار کتبی  به 2 مرکز اقامتی و یگ مرکز پذيرايی داده شد.

معاون گردشگری همدان تصریح کرد: از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و تورها و مراکز پذيرايی و بين‌راهی و اماکن جاذبه‌های گردشگری خوشبختانه هیچ شکایتی واصل نشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020117889737

برچسب‌ها