انجام بیش از 3600 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان یزد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از انجام بیش از 3600 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان در ایام نوروز 1402 خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی روز شنبه 19 فروردین‌ماه با اعلام این خبر افزود: از 24 اسفندماه تا 13 فروردین‌ماه تعداد 3685 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان انجام‌شده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 48درصد افزایش داشته است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با بیان اینکه تعداد تأسیسات گردشگری فعال در استان ۶۳۵ واحد است، ادامه داد: در این مدت سه مورد تذکر، شش مورد اخطار و یک مورد تنزل درجه برای تأسیسات گردشگری متخلف صادرشده، همچنین پنج واحد گردشگری متخلف نیز پلمب شده‌اند.

خورشیدی ادامه داد: این بازدیدها باهدف حفظ سلامت جامعه، از تأسیسات و مراکز گردشگری صورت گرفته و همچنین بازدیدهای مشترک نظارتی با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت، جامعه حرفه‌ای هتلداران و اداره نظارت بر اماکن عمومی در سطح استان، طی مراحل مختلف انجام‌شده است.

به گفته او رعایت مسائل بهداشتی، داشتن مجوز، رعایت ضوابط و شئون اسلامی و همچنین توجه به حرمت ماه مبارک رمضان از جمله مواردی بوده که در این بازدیدها بررسی‌ شده است.

\"\"

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020119104992

برچسب‌ها