رشد تردد از پایانه‌های مرزی خوزستان در نوروز 1402

معاون حمل‌ونقل مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تردد بیش از ۲۲۷هزار مسافر از پایانه‌های مرزی استان در طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ گفت: این میزان تردد رشد ۳۷۴ برابری در هم‌سنجی با مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، فؤاد غزیعلی جمعه 18 فروردین‌ماه 1402 اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال که از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ لغایت ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اجرا شد، ۲۲۷هزار و ۶۵۵ مسافر از پایانه‌های مرزی استان تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷۴ برابر رشد داشت.

معاون حمل‌ونقل مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان افزود: در مدت زمان اجرای طرح نوروزی، تردد ۲۰۲هزار و ۵۵۹ مسافر از پایانه مرزی بین‌المللی شلمچه و ۲۵هزار و ۹۶ نفر از پایانه مرزی چذابه ثبت شده است.

او گفت: در بازه زمانی یادشده، ۶۲هزار و ۴۳۸ زائر ایرانی از پایانه‌های مرزی خوزستان خارج و ۷۱هزار و ۵۷۱ زائر ایرانی نیز وارد خاک کشور شدند.

غزیعلی یادآور شد: در این ۲۱ روز، ورود و خروج ۹۳هزار و ۶۴۶ مسافر خارجی نیز از پایانه‌های مرزی استان به ثبت رسیده است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه دو گذرگاه تردد اتباع ایرانی و عراقی، به ویژه زائران اربعین، و زائران حرم‌های امام‌رضا (ع) و حضرت معصومه (س) هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020119478660

برچسب‌ها