صدور ۳ پروانه بهره‌برداری دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در قزوین

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین از صدور سه فقره پروانه بهره‌برداری دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بند ب در شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بوئین‌زهرا خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، نادر محمدی با اعلام این خبر گفت: این دفاتر در زمینه فروش تورهای گردشگری داخلی و خارجی، فروش بلیت شرکت‌های هواپیمایی و قطارهای مسافربری فعالیت دارند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین افزود: ضروری است هم استانی‌های عزیز برای خرید تورهای گردشگری، بیلت هواپیما و قطار را تنها از طریق دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز از این اداره‌کل اقدام کنند.

او اظهار کرد:  سامانه ملی ۰۹۶۲۹ و شماره تلفن ۳۳۶۸۵۰۲۴ آماده دریافت گزارش تخلف‌های انجام شده در زمینه تبلیغ و فروش تورهای مسافرتی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری است.

محمدی یادآور شد: ۵۰ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح استان فعالیت دارند که شهروندان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و سرمایه‌گذاری استان به نشانی   www.Qazvin.mcth.ir به اطلاعات آن‌ها دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020119492566

برچسب‌ها