بازدید ۴۲۰هزار گردشگر و زائر از نیشابور

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیشابور گفت: ۴۲۰هزار نفر از گردشگران و زائران طی ایام نوروز امسال از مجموعه‌های فرهنگی، تاریخی، مذهبی و طبیعی شهرستان نیشابور بازدید کردند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، کمال خانی امروز شنبه 19 فروردین ماه 1402 با اعلام این خبر افزود: بازدید از مجموعه‌های فرهنگی، تاریخی خیام و عطار نیشابوری، امامزاده محمد محروق وابراهیم، سایت موزه شادیاخ، رباط عباسی و دهکده چوبین در این ایام بیشترین تعداد بازدیدکننده را داشته است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیشابورادامه داد: شهرستان نیشابور به‌دلیل قرار گرفتن در مسیر و محور اصلی مشهد مقدس همه ساله میزبان زائران و گردشگران بسیاری است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نیشابور تصریح کرد: تلاش زیادی صورت گرفته تا خدمات مطلوب و میزبانی شایسته از زائران و گردشگران انجام شود.

خانی به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اسکان مسافران اشاره کرد و گفت: تعداد 33هزار و 600 نفر طی بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین در اقامتگاه‌های رسمی و موقت این شهرستان اسکان یافته‌اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020119770573

برچسب‌ها