جمع‌آوری ۱۷ تن زباله از مکان‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیشترین زباله در روز ۱۳ فروردین در مکان‌های گردشگری رها شده بود که توسط کارکنان محیط زیست جمع‌آوری شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان خرد گفت: در ایام تعطیلات نوروز با توجه به حضور مسافران و گردشگران در طبیعت، محیط زیست اقدامات خوبی را برای حفاظت از محیط زیست انجام داده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از جمله این اقدامات توزیع ۳۰هزار کیسه زباله بین گردشگران کهگیلویه و بویراحمد است.

او گفت: راهنمایی افراد در مدیریت پسماند و تعیین جایگاه‌های موقت برای جمع‌آوری زباله از دیگر اقدامات محیط زیست استان در ایام نوروز بوده است.

جاودان خرد با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های کشیک نوروزی با شش گروه ۳۰ نفره در شهرستان‌های استان، توزیع بسته‌های آموزشی، دریافت سبزه‌های عیدانه و تحویل مداد رنگی به بچه‌ها به منظور تبدیل به پسماندهای موادآلی تجزیه شده و پایدار (کمپوست) و جلوگیری از رها کردن سبزه در رودخانه‌ها از دیگر اقدامات محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020120400176

برچسب‌ها