کلنگ‌زنی طرح گردشگری پل معلق یاسوج در سفر دولت به استان/ طرح جامع گردشگری تدوین شود

استاندار کهگیلویه‌ و بویراحمد بر لزوم تهیه طرح جامع گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: تا زمانی که طرح به تصویب برسد نباید پروژه‌های حوزه گردشگری متوقف شوند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده امروز 20 فرودین ماه 1402 در نشست بررسی احداث پروژه پل معلق یاسوج با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه‌گذار گفت: تاکید آیت‌الله دکتر رئیسی هم حمایت از سرمایه‌گذاران است بنابراین دستگاه‌ها همکاری لازم برای حضور کسانی که کهگیلویه و بویراحمد را مقصد سرمایه‌گذاری خود انتخاب می‌کنند، انجام دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سیاست توسعه‌ را در سطح استان دنبال می‌کنیم، افزود: طرح‌های گردشگری اشتغال به دنبال دارند و با رونق بخش گردشگری می‌توانیم معضل بیکاری جوانان این استان را رفع کنیم.

او بر لزوم تدوین هر چه سریعتر طرح جامع گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هر چه سریعتر نسبت به تدوین طرح جامع گردشگری اقدام کند اما تا زمانی که این طرح به تصویب برسد نباید پروژه‌های گردشگری متوقف شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح گردشگری پل معلق در منطقه تنگ مهریان یاسوج گفت: پل معلق یک کار فاخر و بزرگ ملی است که در کنار شهر یاسوج پیش‌بینی شده است و راه‌اندازی این طرح، تحول عظیمی در مرکز استان ایجاد می‌کند.

احمدزاده بر همکاری همه دستگاه‌ها برای احداث این طرح فاخر گردشگری تاکید کرد و گفت: این طرح قرار است در سفر آینده دولت به استان کلنگ‌زنی و از تسهیلات سفر بهره‌مند شود لذا موانع و مشکلات پیش‌رو حل و فصل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبار مورد نیاز این طرح 400 میلیارد تومان است که بخشی از آن آورده سرمایه‌گذار است و بخشی دیگر در سفر دور دوم دولت تامین می‌شود.

او عنوان کرد: همه پروژه‌هایی که در سفر دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی می‌شوند باید تا پایان عمر این دولت به بهره‌برداری برسند که طرح گردشگری پل معلق هم باید در طی این مدت به اتمام برسد.

همچنین مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدوین طرح جامع گردشگری گفت: طرح جامع گردشگری استان تدوین و برای تصویب در جلسه ای با حضور استاندار ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020120400910

برچسب‌ها