بیش از ۵۰۹ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های بندرگز گلستان بازدید کردند

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان از ثبت بیش از ۵۰۹ هزار بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی بندر گز و اقامت بالغ‌ بر ۱۶ هزار مسافر در این شهرستان در ایام طرح نوروزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مسعود زیارتی ضمن اشاره به این‌که امسال ثبت آمار گردشگران نوروزی از ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شد، گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین‌ماه سال‌جاری ۵۰۹ هزار و ۵۷۵ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی شهرستان بندر گز به ثبت رسیده است.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان خاطرنشان کرد: در این بازده زمانی تعداد ۴۰ هزار و ۶۶۵ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، ۴۰۷هزار و ۵۰۰ بازدید از جاذبه‌های طبیعی، ۵۴ هزار و ۸۰۰ بازدید از جاذبه‌های دست‌ساز و ۶هزار و ۶۱۰ بازدید از اماکن و جاذبه‌های مذهبی این شهرستان به ثبت رسیده است.

اقامت بیش از ۱۶هزار نفر-شب در اقامتگاه‌های شهرستان

او در ادامه گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین‌ماه سال‌جاری تعداد ۱۶ هزار و ۱۲۷ نفرشب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری بندر گز به ثبت رسید.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان با اشاره به این‌که در این مدت ۱۰هزار و ۸۱۰ نفرشب در مراکز اقامتی رسمی شهرستان اسکان داشتند، یادآور شد: در مدت مذکور همچنین ۴هزار و ۳۵۱ نفر اقامتگاه‌های غیررسمی و ۹۶۶ نفر نیز اقامتگاه‌های اضطراری شهرستان را برای اقامت انتخاب کردند.

او گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین‌ماه سال‌جاری همچنین در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان بندر گز، تعداد ۲۲۶ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی و رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی شهرستان توسط کارشناسان گردشگری اجرایی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020121118948

برچسب‌ها