اقامتگاه‌های مینودشت گلستان میزبان بیش از ۵۲ هزار مسافر نوروزی بود

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان از ثبت بیش از ۵۲ هزار نفرشب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری شهرستان مینودشت در ایام طرح نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مسعود زیارتی با تشریح آخرین آمار تجمیعی گردشگران نوروزی ۱۴۰۲ در شهرستان مینودشت، ضمن اشاره به این‌که امسال ثبت آمار گردشگران نوروزی از ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز شد، گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین سال‌جاری تعداد ۵۲ هزار و ۷۹ نفرشب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری شهرستان مینودشت به ثبت رسید.

 با اشاره به این‌که در این مدت ۲۶ هزار و ۶۶۹ نفرشب در مراکز اقامتی رسمی شهرستان اسکان داشتند، یادآور شد: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین‌ماه سال‌جاری همچنین ۲۲ هزار و ۲۵۳ نفر اقامتگاه‌های غیررسمی و ۳هزار و ۱۵۷ نفر نیز اقامتگاه‌های اضطراری شهرستان مینودشت را برای اقامت انتخاب کردند.

بازدید بیش از ۴۳۵ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های مینودشت

زیارتی در ادامه با اشاره به آمار بازدیدکنندگان از جاذبه‌های شهرستان مینودشت در ایام سفرهای نوروزی، گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه سال‌جاری ۴۳۵ هزار و ۷۰۳ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی شهرستان مینودشت به ثبت رسیده است.

او یادآور شد: در این بازده زمانی تعداد ۲۸ هزار و ۶۲۰ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، ۳۸۲هزار و ۴۱۵ بازدید از جاذبه‌های طبیعی و ۲۴هزار و ۶۶۸ بازدید از مراکز صنایع‌دستی این شهرستان به ثبت رسیده است.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین‌ماه سال‌جاری همچنین در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان مینودشت، حدود ۱۰۸ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی شهرستان توسط کارشناسان گردشگری اجرایی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020126118147

برچسب‌ها