ظرفیت واحدهای اقامتی 2 شهر گردشگرپذیر کردستان تکمیل شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از تکمیل ظرفیت‌ مراکز اقامتی در شهرهای گردشگرپذیر مریوان و سروآباد (هورامان) خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد در این‌باره گفت: به‌دلیل استقبال چشم‌گیر گردشگران برای سفر و اقامت در کردستان، ظرفیت واحدهای اقامتی در 2 شهر گردشگرپذیر مریوان و سروآباد(هورامان) تکمیل شده است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: این واحدها شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، اقامتگاه‌های سنتی و خانه‌مسافرهای دارای مجوز هستند.

او عنوان کرد: در همین راستا شهرهای سنندج، بانه، قروه، دهگلان، بیجار و سقز به‌عنوان شهرهای مکمل انتخاب شده‌اند و مسافران و گردشگران می‌توانند در این شهرها اقامت داشته باشند.

مهرزاد با بیان اینکه گردشگران ورودی به استان از اقامت در واحدهای غیرمجاز خودداری کنند، افزود: از هموطنانی که قصد سفر به استان کردستان را دارند درخواست می‌شود از مراکز اقامتی معتبر و دارای مجوز رسمی از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای اسکان و اقامت استفاده کنند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در تمامی طول سال همچون ایام نوروز در آماده‌باش کامل هستند و بر نحوه خدمات‌رسانی به گردشگران نظارت دارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020127348537

برچسب‌ها