معاون گردشگری کشور از شهردار بجنورد تجلیل کرد

معاون گردشگری کشور از شهردار شهرستان بجنورد به‌پاس خدمات خلاقانه و نوآورانه در نوروز ۱۴۰۲ تجلیل کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، در پی فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲، معاون گردشگری کشور با اهدای لوحی از شهردار بجنورد قدردانی کرد.

شهردار بجنورد در نوروز ۱۴۰۲ با برگزاری کارناوال‌های نوروزی، توسعه گردشگری شهری و برگزاری تورهای آشناسازی مسافران و گردشگران و جشنواره‌های استقبال، نقش مؤثری در معرفی استان و توسعه گردشگری و اقتصاد منطقه داشته است.

در متن این لوح آمده است:

سفر پدیده‌ای دانش‌زا و نشاط‌افزاست که پیوند فطرت پاک انسانی با زیبایی‌های مادی و معنوی هستی را تجلی می‌بخشد و نوروز باستانی به‌عنوان سنتی هویت‌بخش، فرصتی مغتنم برای سیر در آفاق و عبرت‌آموزی از طبیعت است، از همین رو خدمتگذاری در عرصه گردشگری، توفیقی ارزشمند برای ایجاد بستر تعالی و کالبدی انسان‌هاست. بدین‌وسیله از تلاش‌های خالصانه شما در فراهم‌ساختن شرایط مناسب برای مسافران و زائران و ارائه خدمت به آنان تقدیر و تشکر کرده و امید است در سالی که به تدبیر حکیمانه معظم رهبری «سال مهار تورم، رشد تولید» نام‌گرفته است. در پرتو الطاف بی‌دریغ الهی و با تمسک به توجهات حضرت ولی‌عصر (عج)، در راستای تحقق سیاست‌های دولت مردمی دکتر رئیسی، موید و منصور باشید.

انتهای پیام/

                                                                    

                                       

انتهای پیام/

کد خبر 1402012886717

برچسب‌ها