تأمین زمین برای ساختمان موزه و اداره میراث‌فرهنگی سرعین

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین از تأمین زمین برای احداث موزه و اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان توسط شورای شهر سرعین خبر داد.

به‌گزارش میراث‌‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، ایرج سپیدکار گفت: در جلسه شورای شهر سرعین اعضای این شورا با اختصاص زمین برای احداث موزه و اداره میراث‌فرهنگی شهرستان سرعین موافقت کردند.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سرعین افزود: با تامین اعتبارات مورد نیاز برای احداث ساختمان موزه و اداره میراث‌فرهنگی سرعین عملیات اجرایی آن‌ها در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

رئیس شورای شهر سرعین نیز ایجاد ساختمان ادارات در شهرستان را گامی بلند در راستای تکریم ارباب رجوع دانست و گفت: اعضای شورای شهر و شهرداری سرعین از هرگونه اقدام که باعث افزایش رضایت اهالی شهر و کاهش مشکلات آن‌ها شود حمایت می‌کند.

جعفر بذری تاکید کرد: با توجه به توریستی بودن شهر سرعین اهمیت حضور اداره میراث‌فرهنگی در این شهر با توان و ظرفیت بیشتر بر هیچ‌کسی پوشیده نیست و ما در همین راستا زمین مناسبی را برای احداث اداره میراث‌فرهنگی و البته موزه شهر سرعین در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020129292640

برچسب‌ها