رویکرد معاونت اقتصادی و بازرگانی در احیای بناها، همسو با وزیر میراث‌فرهنگی است

معاون امور اقتصادی و بازرگانی صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری با بیان این که رویکرد این معاونت همسو با رویکرد مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با عنوان «نهضت واگذاری حق بهره‌برداری بناهای تاریخی» است، از برگزاری نخستین مزایده صندوق توسعه و احیا در سال‌جاری در اردیبهشت‌ماه 1402 خبر داد.

احسان دهقانی درابره این مزایده گفت: اقدام متفاوتی که در این زمینه انجام شده است، اطلاع‌رسانی به همه بهره‌برداران اماکن گردشگری کشور و همچنین سرمایه‌گذاران فرصت‌های گردشگری از طریق پیامک بود.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری با بیان این که در روزنامه‌های کثیرالانتشار و استان‌ها نیز مکاتبه شده است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در جریان مزایده بناهای منتخب مزایده در حوزه انتخابیه خود شدند، تصریح کرد: معاونت اقتصادی بازرگانی برای ایجاد فرصت برابر و شفافیت در عملکرد، مزایده را به صورت الکترونیک در سامانه ستاد برگزار می‌کند و همچنین اعداد عنوان شده نیز با نظر کارشناسان رسمی دادگستری استخراج شده است.

او با تاکید بر این که رویکرد این معاونت همسو با رویکرد مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با عنوان «نهضت واگذاری حق بهره‌برداری بناهای تاریخی» است، گفت: با توجه به این رویکرد اهتمام ویژه‌ای نسبت به برگزاری مزایدات داریم و همچنین درصددیم تا ماموریت خود را در صندوق توسعه و احیا به نحو احسن انجام دهیم.

دهقانی در پایان یادآور شد: مشتاقان و علاقه‌مندان هر چه سریعتر نسبت به اخذ توکن (امضای الکترونیک) اقدام کنند و خرید اسناد و بحث ضمانت‌نامه بانکی را به روزهای پایانی مهلت قانونی موکول نکنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402012964071

برچسب‌ها