مشکلات سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری خلخال بررسی شد

با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل و نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در محل اداره میراث‌فرهنگی شهرستان خلخال مشکلات سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری این شهرستان بررسی شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ گفت: مشکلات ۸ پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری شهرستان خلخال با حضور سرمایه‌گذاران بررسی و مشکلات آنها احصا شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: اکثر مشکلات سرمایه‌گذاران در زمینه زیرساخت‌ها است و در این خصوص نیاز داریم که اعتبار ویژه‌ای با کمک مجلس و دولت برای استان اردبیل در نظرگرفته شود.

او تاکید کرد: در حال حاضر ۹۱ پروژه گردشگری در سطح استان در دست اجرا قرار دارد و اعتبار تخصیص یافته برای زیرساخت‌های گردشگری استان در قبال این تعداد پروژه بسیار ناچیز است.

محمدی ادیب ادامه داد: مشکلات چند پروژه مهم شهرستان خلخال از جمله پروژه پل معلق در ماه‌های اخیر برطرف شده و این پروژه‌ها به سرعت در حال اجرا هستند که انتظار می‌رود در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل همچنین گفت: طی دو هفته آینده به همراه همه معاونین در شهرستان خلخال حاضر می‌شویم تا با بازدید از پروژه‌های گردشگری این شهرستان مشکلات آنها را به صورت دقیق بررسی کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020131292836

برچسب‌ها