نشست ساماندهی کافه و باغ‌های مناطق گردشگری شهرستان بویراحمد برگزار شد

فرماندار شهرستان بویراحمد از برگزاری نشست ساماندهی کافه و باغ های تفریحی در مناطق گردشگری این شهرستان خبرداد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی مطلق اظهار کرد:  در این جلسه برنامه‌ای طراحی شد که تمام باغات مناطق آبشار یاسوج، تنگ مهریان، گنجه‌ای، محمود آباد و... توسط ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان، مرکز بهداشت، پلیس اماکن و تعزیرات حکومتی به صورت هفتگی رصد و موارد تخلفی احتمالی جمع‌بندی و برابر قانون با هرگونه تخلف در این مکان‌ها برخورد شود.

فرماندار بویراحمد بیان کرد:  تعداد زیادی از مردم در منطقه آبشار نسبت به عملکرد باغات شاکی هستند و در این خصوص همه دستگاه‌های دولتی ذیربط موظف هستند برابر قانون و دستورالعمل‌های خاص خود ورود جدی کنند.

مهدوی مطلق تصریح کرد: بر اساس مصوبات این نشست فعالیت باغ‌ها تفریحی در مکان های گردشگری شهرستان بویراحمد از ساعت ۱۲شب به بعد ممنوع اعلام شده است و هرنوع مزاحمتی برای دیگران نیز غیر قانونی و باعث برخورد خواهد شد.

او ادامه داد:  صاحبان و مالکان باغات  تفریحی نیز باید به پلیس اماکن  مراجعه کرده و متعهد شوند که تمام شئونات اسلامی و اخلاقی و هنجار‌های بومی را رعایت نمایند و در صورت عدم تمکین جریمه و پلمب می شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020201400770

برچسب‌ها