اسکان اضطراری مسافران در مراکز اقامتی شهرستان بانه

‌سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه گفت: با توجه به حضور بی‌نظیر گردشگران در تعطیلات عید سعیدفطر و تکمیل ظرفیت واحدهای اقامتی دائم در بانه، ظرفیت اسکان اضطراری مسافران در مراکز موقت شهرستان افزایش یافت.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، محمد حسینی در این‌باره اظهار کرد: با آغاز تعطیلات عیدسعید فطر، شاهد ورود تعداد زیادی مهمان و مسافر به شهرستان گردشگرپذیر بانه هستیم.

‌سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه با بیان اینکه در حال حاضر مراکز اقامتی دارای مجوزشهرستان با ظرفیت اسکان ۲هزار نفر در یک شب به‌صورت ویژه به مسافران خدمات ارائه می‌دهند، افزود: با تلاش اعضای ستاد اجرایی خدمات‌ سفر شهرستان و به‌منظور رفاه حال مسافران تعداد ٥ مدرسه، ۴ سالن ورزشی و دو مسجد به مجموع مراکز اقامت موقت در شهرستان بانه اضافه شد.

او در ادامه سخنانش از آماده‌سازی و اختصاص پارکینگ‌های رایگان در سطح شهر برای مسافران خبر داد و عنوان کرد: از شهروندان بانه‌ای درخواست می‌شود به‌منظور سهولت در تردد مسافران و گردشگران برای عبور‌و‌مرور و کاهش ترافیک، از آوردن وسیله نقلیه شخصی به هسته مرکزی شهر خودداری کنند.

حسینی بیان کرد: همچنین با توجه به اهمیت و حفظ سلامت مسافران و هموطنان، بازدیدها و نظارت‌ها توسط کارشناسان به‌صورت شبانه‌روزی و با جدیت در مراکز اقامتی و واحداهی بین‌راهی در حال انجام است.

‌سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بانه یادآور شد: امیدواریم با ارائه بهترین خدمات، میزبان شایسته‌ای برای مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020202348536

برچسب‌ها