معرفی و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری خداآفرین و هوراند آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی از معرفی و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کلیبر، خداآفرین و هوراند با حضور رئیس قوه مقننه خبر داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی، احمد حمزه‌زاده روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، ضمن اعلام این خبر گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و هوراند با حضور رئیس قوه مقننه و استاندار آذربایجان شرقی با هدف معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری به ویژه حوزه گردشگری برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی ادامه داد: در این همایش، بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری شهرستان کلیبر، خداآفرین و هوراند به صورت ویدئو کلیپ و همچنین بسته‌های مجلد در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گرفت.

حمزه زاده اظهار کرد: با توجه به اینکه سه شهرستان کلیبر، خداآفرین و هوراند به دلیل موقعیت جغرافیایی و برخورداری از ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری از مناطق ویژه کشور به لحاظ فرصت‌های سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، لذا ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری موجب تسهیل امور سرمایه‌گذاری و انسجام بخشی به این امر خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402020842190

برچسب‌ها