برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و محصولات فرهنگی در محمودآباد نمونه

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین گفت: این نمایشگاه به‌همت شورا و شهرداری محمودآباد نمونه با همکاری مجتمع فرهنگی هنری امام‌رضا (ع) و هنرمندان صنایع‌دستی قزوین در پارک بانوان شهر محمودآباد نمونه برگزار شده است.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، سیدمیثم حصاری با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه در راستای تحقق شعار مهار تورم، رشد تولید و معرفی و حمایت از هنرمندان بومی برگزار شده که در آن هنرمندان بومی این شهر و استان آثار هنری و تولیدات خانگی خود را در 15 غرفه شامل صنایع‌دستی، مشاغل خانگی، کودک‌ و ورزش‌های بومی به‌معرض نمایش گذاشته‌اند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین افزود: هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی در این نمایشگاه آثار تولیدی خود در رشته‌های مینا، مس، سفال، گلیم، زیورآلات، چرم و... را به نمایش گذاشته و با قیمت مناسب عرضه می‌کنند.

او یادآور شد: این نمایشگاه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ به‌مدت یک هفته برای بازدید عموم برپا شده و هر شب جنگ شبانگاهی با حضور هنرمندان بومی در حاشیه این نمایشگاه دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020212492715

برچسب‌ها