پروژه‌های میراث‌فرهنگی خلخال اولویت‌بندی می‌شوند/ شناسایی ۱۶ فرصت سرمایه‌گذاری و صدور ۳ موافقت اصولی بی‌نام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: پروژه‌های هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خلخال اولویت‌بندی می‌شوند تا مهم‌ترین آنها در سال ۱۴۰۲ به سرانجام برسد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب روز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در جلسه با فرماندار خلخال گفت: با توجه به تعدد پروژه‌های شهرستان خلخال این پروژه‌ها در هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اولویت‌بندی می‌شوند تا مهم‌ترین آنها در سال ۱۴۰۲ به سرانجام برسد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: با توجه به محدودیت‌های موجود در حوزه منابع مالی و‌ نیروی انسانی با اولویت‌بندی پروژه‌ها می‌توانیم پروژه‌های مهم را در راستای رونق گردشگری شهرستان و استان اجرایی کنیم و در زمینه حفظ و مرمت آثار تاریخی نیز موثر عمل کنیم.

او تاکید کرد: جاده خلخال به ماسوله یکی از اولویت‌های اصلی ما در خلخال و استان است که به دنبال رایزنی با مسئولان استان گیلان برای اجرای آن هستیم و قطعا اجرای این جاده به نفع هر دو استان خواهد بود.

محمدی ادیب با اشاره به برندسازی گردشگری کل استان در رویداد اردبیل ۲۰۲۳، گفت: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت این رویداد پتانسیل‌های گردشگری کل استان را در سطح بین‌المللی معرفی کنیم و در همین راستا فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری خلخال نیز در مراسم افتتاحیه اردبیل ۲۰۲۳ ارائه شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اردبیل ادامه داد: ۱۶ مورد فرصت سرمایه‌گذاری در خلخال شناسایی شده و سه مورد موافقت اصولی بی‌نام نیز برای این شهرستان صادر شده و به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020217292550

برچسب‌ها