مهندس ضرغامی از غرفه‌های صنایع‌دستی بوشهر بازدید کرد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از غرفه‌های صنایع‌دستی بوشهر بازدید کرد

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از غرفه‌های صنایع‌دستی بوشهر بازدید کرد و از صنایع‌دستی دریایی بوشهر خرید کرد.

در این بازدید خلیل رازه معاون صنایع‌دستی استان بوشهر ضمن تشریح حضور صنعتگران و هنرمندان هم استانی در این رویداد گفت: اتفاق خوب حضور در این نمایشگاه، آشنایی تجار و صادرکنندگان کشورهای مختلف بوده که در این دو روز توافقاتی را با نمایندگان تجاری کشورهای عمان، عراق، گرجستان و لبنان داشته‌ایم.

او اضافه کرد: از دیگر موضوعاتی که ما را به آینده خوب صنایع‌دستی استان خوش‌بین و دلگرم می‌کند دریافت سفارش تولید عمده محصولات صنایع‌دستی برای فعالان تجاری ایرانی و خارجی بوده است.

رازه در پایان یادآور شد: ما در جام جهانی قطر در این رویداد حضور داشته و با ظرفیت‌هایی برای عرضه و معرفی تولیدات صنایع‌دستی استان بوشهر آشنا شدیم که در سال جاری به دنبال تحقق این موضوع بوده و پیگیر این مهم هستیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020218817203

برچسب‌ها