گردشگری بخش شاهرود خلخال در مسیر توسعه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری و احیای بناهای تاریخی بخش شاهرود در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 20 اردیبهشت ماه 1402 در دیدار با بخشدار شاهرود، اعضای شورای شهر و شهردار کلور خلخال گفت: بخش شاهرود با توجه به موقعیت جغرافیایی و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی خود قابلیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد که برای توسعه آن تلاش می‌کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: منطقه نمونه گردشگری امامزاده عبدالله کلور یکی از جاذبه‌های گردشگری بخش شاهرود است که در سال‌های گذشته اقداماتی در این منطقه انجام شده و سامان‌دهی نهایی محوطه این منطقه نیز انجام می‌شود.

او تاکید کرد: ساختمان حمام تاریخی موجود در شهر کلور نیز با همکاری شهرداری این شهر و یا بخش خصوصی به موزه تبدیل می‌شود تا آثار فرهنگی و تاریخی این شهر برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شود.

محمدی ادیب ادامه داد: ظرفیت خوبی در حوزه مراکز اقامتی به ویژه واحدهای بوم‌گردی و هتل‌ها در این منطقه در حال ایجاد است که می‌تواند در توسعه گردشگری استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020220292765

برچسب‌ها