اولین دوره آموزش تخصصی غرفه‌آرایی در کرمان برپا می‌شود

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به برپایی اولین دوره آموزش تخصصی غرفه‌آرایی ویژه شاغلان صنایع‌دستی این استان در تاریخ 25 اردیبهشت‌ماه جاری گفت: این دوره به مدت 4 ساعت و در مرکز نوآوری و شتابدهی تگ کرمان برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، کاظم حسین‌زاده با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با حضور استاد محسن مشایخی مدیر مرکز نوآوری و فناوری تعاون کرمان برپا می‌شود اظهار کرد: در پایان این دوره به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: امروزه شاهد برگزاری نمایشگاه‌‌‌‌های تخصصی زیادی درسرتاسر جهان هستیم و می‌دانیم در هیچ فضایی مانند نمایشگاه نمی‌توانیم ارتباط مستقیمی با مشتریان و یا مخاطب برقرار کنیم.

او بیان کرد: هنرمندان و شاغلان صنایع‌دستی در نمایشگاه‌‌‌ها می‌توانند با تعداد زیادی بازدیدکننده به صورت مستقیم گفتگو کنند و نیازها و خواسته‌های آنها را بدون واسطه بشنوند که غرفه‌آرایی تخصصی غرفه‌ها می‌تواند در برقراری این ارتباط نقش مهمی را ایفا کند.

حسین‌زاده با بیان اینکه غرفه‌ای که به صورت تخصصی چیده شده باشد بدون شک تعداد مخاطب بیشتری را به سوی خود جذب می‌کند خاطرنشان کرد: برپایی دوره‌های آموزش تخصصی غرفه‌آرایی ویژه شاغلان صنایع‌دستی جزو برنامه‌های مهم معاونت صنایع‌دستی است که به زودی اولین دوره آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020221459239

برچسب‌ها