افتتاح مرکز همایش‌های بین المللی پروین اعتصامی در هتل امیرکبیر اراک

در مراسمی با حضور مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مرکز همایش‌های بین المللی پروین اعتصامی در هتل امیرکبیر اراک با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، سید حسن حسینی گفت: مرکز همایش‌های بین المللی پروین اعتصامی در اراک با حضور وزیر تعاون با حضور وزیر کار و تعاون همایش‌های بین المللی پروین اعتصامی در هتل 5 ستاره امیر کبیر اراک به بهره‌برداری رسید. این مرکز همایش‌ها از چند سالن کنفرانس و یک سالن اصلی همایش با ظرفیت ۵۰۰ نفر برخوردار است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: مرکز همایش‌های بین‌المللی پروین اعتصامی در هتل امیرکبیر اراک با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در زمینی به مساحت حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ مترمربع از چند سالن کنفرانس و یک سالن اصلی همایش برخوردار است.

حسینی افزود: عملیات اجرائی این مجتمع از سال ۱۳۸۵ آغاز و سال ۱۳۹۳ متوقف شد و مجدد از مردادماه ۱۴۰۱ آغاز شد و امروز افتتاح شد.

او ادامه داد: این ساختمان در سه طبقه با مساحت کل ۴۴۰۵ مترمربع شامل سالن اصلی مرکز همایش‌ها (به منظور اجرای جشنواره‌ها، همایش‌ها، موسیقی و تئاتر) با ظرفیت حدود ۵۰۰ نفر و سالن کنفرانس با ظرفیت حدود ۶۵ نفر و ۵ سالن پردیس سینمایی با ظرفیت مجموعاً ۲۰۰ صندلی و همچنین تامین فضا‌های پذیرایی در دو طبقه و سالن نگهداری کودک و هم چنین نمازخانه است.

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی صبح امروز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه به منظور بررسی روند تحقق و پیگیری و نظارت میدانی بر طرح‌های مصوب سفر اول ریاست جمهوری در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه به استان مرکزی وارد شهر اراک شد و قرار است از طرح‌ها و صنایع چهار شهرستان اراک خمین، محلات و دلیجان دیدن کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402022172439

برچسب‌ها