سفر وزیر میراث‌فرهنگی به میاندوآب پربار بود/ مهندس ضرغامی در جریان خواسته‌ها و مطالبات مردم قرار گرفت

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به میاندوآب پربار و پربرکت بوده است.

مهدی عیسی‌زاده، نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌ آریا با اشاره به دستاوردهای سفر مهندس عزت‌الله ضرغامی، به شهرستان میاندوآب اظهار کرد: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان از پل میرزارسول، ساحل‌سازی زرینه‌رود و منطقه گردشگری سد نوروزلو بازدید کرد.

او افزود: در این سفر تصمیمات خوبی در حوزه‌های مختلف اتخاد شد که از آن جمله می‌توان به تکمیل دهانه‌های تاریخی پل تاتائو و تبدیل سد نوروزلو به بزرگترین منطقه گردشگری کشور اشاره کرد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این سفر برای برخی طرح‌های حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ردیف اعتبار در نظر گرفته شد و اعتبار تعدادی دیگر از طرح‌ها نیز افزایش می‌یابد.

عیسی‌زاده تصریح کرد: متاسفانه اعتبار در نظر گرفته برای طرح‌ها در اغلب موارد بسیار کم بوده و پاسخگوی نیازهای این حوزه نیست.

او خاطرنشان کرد: برای پیگیری مصوبات این سفر و بررسی دیگر خواسته‌های مردم میاندوآب قرار است طی هفته جاری جلسه‌ای در محل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شود.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: در این سفر خواسته‌ها و مطالبات مردم این شهرستان نیز به صورت کتبی در اختیار مهندس ضرغامی قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402022537811

برچسب‌ها