بررسی ۴ طرح سرمایه‌گذاری صنایع‌دستی در کرمانشاه

پرونده پرداخت تسهیلات ۴ به طرح سرمایه‌گذاری صنایع‌دستی در استان کرمانشاه بررسی شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه در جلسه کمیته فنی طرح‌های صنایع‌دستی استان، اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان و صنعتگران یکی راه‌کارهای حمایت از صنایع‌دستی استان است که مورد توجه ویژه اداره‌کل است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: توسعه صنایع‌دستی در استان نیازمند حمایت جدی همه مسئولین و اختصاص اعتبارات مناسب است.

او تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع تسهیلاتی که پرداخت می‌‌شود باید با دقت و بررسی مناسب به صنعتگران واقعی پرداخت شود.

فرمانی گفت: صنایع‌دستی از ظرفیت بسیار ویژه‌ای در حوزه اشتغالزایی برخوردار است که در صورت پرداخت مناسب تسهیلات می‌تواند در استان تحول آفرین باشد.

او تاکید کرد: نظارت بر پرداخت تسهیلات برای جلوگیری از هرگونه انحراف احتمالی باید مورد توجه ویژه همکاران معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل قرار گیرد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افزود: در جلسه کمیته فنی پرداخت تسهیلات به طرح‌های سرمایه‌گذاری صنایع‌دستی استان ۴ طرح مورد بررسی قرار گرفت که با یک طرح به مبلغ ۳ میلیارد ریال موافقت شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14020228417373

برچسب‌ها