برگزاری تور آشناسازی موزه آذربایجان و مسجد کبود برای کودکان و نوجوانان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از برگزاری تور آشناسازی موزه آذربایجان و مسجد کبود برای کودکان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده ضمن اعلام این خبر گفت: همزمان با روز جهانی موزه‌ها و آغاز هفته میراث‌فرهنگی برنامه‌های متنوعی توسط این اداره‌کل در حال انجام است که امروز نیز شاهد برگزاری تور آشناسازی موزه آذربایجان و مسجد کبود برای اعضای تشکل مردم نهاد کودکان و نوجوانان «یوردومون سوزلری» برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: با توجه به شعار‌های ملی و جهانی امسال برای روز موزه‌ها مبنی بر میراث‌فرهنگی، هویت ملی و نشاط اجتماعی و شعار جهانی موزه، پایداری و حال خوب، این اداره کل برنامه‌های متنوعی را در حال اجرا دارد که برگزاری این تور برای کودکان و نوجوانان که سفیران فرهنگی آینده هستند، تأثیر بسزایی را در اعتلای فرهنگ و تاریخ این سرزمین خواهد داشت.

حمزه‌زاده اظهار کرد: در این تور ۲۰ کودک و نوجوان از موزه آذربایجان و مسجد کبود تبریز بازدید و در جریان نحوه گردآوری محتوای موزه‌ها، قدمت مسجد کبود و آثار تاریخی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 140202284210

برچسب‌ها