پاسخگویی به مشکلات مردم در حوزه‌های میراث‌فرهنگی و گردشگری در نماز جمعه فردوس خراسان جنوبی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس گفت: اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس به مشکلات مردم در نماز جمعه پاسخ داد.

به‌گزارش میراث‌‌‌‌‌‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی کاظم شبنم‌زاده بیان کرد: به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی در راستای پاسخگویی به سؤالات و پیگیری مشکلات مردم، ارتباط مستقیم و دیدار چهره به چهره با مردم و همچنین سرعت‌بخشی و ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات، این اداره با حضور کارشناسان مرتبط در حوزه‌های تخصصی میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی، گردشگری و سرمایه‌گذاری و یگان حفاظت آثار تاریخی در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت کردند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس افزود: با برپایی میزخدمت در نماز جمعه دغدغه‌ها، مطالبات و درخواست‌های شهروندان شهرستان بررسی شد.

شبنم‌زاده تصریح کرد: همچنین در این برنامه اقلام تبلیغاتی اعم از بروشورهای معرفی جاذبه‌های گردشگری و پوستر تصاویر جاذبه‌های تاریخی شهرستان نیز برای آشنایی بیشتر نمازگزاران در بین آن‌ها توزیع شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402022913491

برچسب‌ها