رویداد اردبیل 2023 از مهم‌ترین مسائل استان در سال جاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: رویداد اردبیل 2023 یکی از مهم‌ترین مسائل استان در سال جاری است که همه دستگاه‌ها به ویژه روابط عمومی ادارات باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، رضا قاسمیان امروز 31 اردیبهشت ماه 1402 در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گفت: یکی از مسائل مهم استان اردبیل در سال جاری رویداد اردبیل 2023 است و روابط عمومی‌های استان باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل افزود: رویداد اردبیل 2023 فرصت مغتنمی است که باید از این فرصت برای معرفی ظرفیت‌های استان استفاده شود و روابط عمومی ادارات می‌توانند در این راستا با تولید محتوای مناسب اقدام کنند.

او تاکید کرد: بازخورد حضور سفرای کشورهای عضو اکو و برگزاری مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل 2023 بهتر از سایر رویدادهای مشابه بود و جاذبه‌های استان مورد توجه مهمانان و خبرنگاران خارجی حاضر قرار گرفت.

قاسمیان ادامه داد: نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو مهرماه سال جاری در اردبیل برگزار خواهد شد و لازم است که پیرو برنامه‌های رویداد و در طول سال با همگرایی روابط عمومی‌ها و سایر نهادهای استان، معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های استان به بهترین نحو اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

کد خبر 14020231292192

برچسب‌ها