انتخابات هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای هتل آپارتمان‌داران استان خراسان رضوی برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری انتخابات هیئت مدیره جامعه حرفه‌ای هتل آپارتمان‌داران استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی با اعلام این خبر گفت: این انتخابات چهارشنبه سوم خرداد ماه 1402 از ساعت 9 تا 11 در هتل پردیسان مشهد برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: در انتخابات هیأت مدیره جامعه حرفه‌ای هتل آپارتمان‌داران تمامی اعضای جامعه که دارای پروانه بهره‌برداری هتل‌آپارتمان از این اداره کل هستند،‌می‌توانند شرکت کنند.

او با بیان این‌که برگزاری مجمع عمومی، انتخاب هیأت مدیره و بازرسان انجام خواهد شد، تصریح کرد: استماع گزارش هیأت مدیره، ارائه گزارش مالی سه ساله، طرح و تصویب حق عضویت، انتخاب هیأت مدیره و بازرس از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در جلسه مجمع است.

موسوی درباره مدارک مورد نیاز برای حضور در مجمع عمومی، گفت: کارت شناسایی، کپی پروانه بهره‌برداری و همراه داشتن اصل معرفی‌نامه، برای افرادی که به عنوان نماینده بهره‌بردار در جلسه شرکت می‌کنند،  مدارکی است که شرکت کنندگان باید همراه داشته باشند.
انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020301770143

برچسب‌ها