جشنواره طلایه‌داران شکوه ایران زمین در استان مرکزی آغاز به کار کرد

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: جشنواره طلایه‌داران شکوه ایران زمین در استان مرکزی از دوم تا ششم خرداد با راه اندازی ۵۶ غرفه صنایع‌دستی و تولیدات خانگی در بوستان ملت اراک برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان عصر روز گذشته چهارشنبه سوم خرداد ماه  1402 در آیین افتتاحیه جشنواره طلایه‌داران شکوه ایران زمین در استان مرکزی اظهار کرد:  این جشنواره در راستای افزایش نشاط اجتماعی شکل گرفت و تا ششم خردادماه جاری به مدت چهار شب ادامه دارد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: این جشنواره با حضور هنرمندان شاخص صنایع دستی، موسسات خیریه و تولیدکنندگان خانگی از تمام شهرستان‌های استان مرکزی و همچنین تعدادی مهمان از خارج استان برگزار شده است.

\"\"
مرزبان گفت: این نمایشگاه با برپایی ۵۶ غرفه فروش و عرضه مستقیم محصولات صنایع‌دستی و تولیدات خانگی از سراسر استان تشکیل شده است.

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی ضمن دعوت مردم استان برای بازدید از نمایشگاه این جشنواره تصریح کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد، خیریه‌ها، شهرداری اراک، بسیج سازندگی، کمیته‌ امداد، میراث فرهنگی، گردگشری و صنایع‌دستی و اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی برای برگزاری این جشنواره زحمات زیادی کشیده‌اند.  

مخلص‌الائمه با اشاره به اهمیت نشاط اجتماعی در جامعه گفت: نشاط اجتماعی امروزه به عنوان یکی از مولفات اساسی و مهم رفاه اجتماعی قلمداد می‌شود که در نقاط مختلف دنیا نیز دولت‌ها برای تحقق توسعه پایدار تلاش زیادی به منظور تحقق و تعمیق و تعمیم نشاط اجتماعی در جامعه انجام می دهند، در استان مرکزی نیز اولویت فعالیت ها بر توسعه اجتماعی است و ما با تمام توان از برنامه های حوزه نشاط اجتماعی حمایت می‌کنیم.

جشنواره طلایه‌داران شکوه ایران زمین در استان مرکزی از دوم تا ششم خرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در بوستان ملت شهر اراک برگزار خواهد شد که در کنار آن برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری نیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402030472779

برچسب‌ها