انتخابات انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان مرکزی برگزار شد

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: اعضای هیئت‌مدیره و بازرس ویژه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی این استان با رای‌گیری و نظر اعضا انتخاب شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، سید حسن حسینی با اعلام این خبر افزود: جلسه مجمع عمومی عادی سالانه با هدف انجام انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان جدید انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان مرکزی روز گذشته 9 خرداد 1402 در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد.

معاون گردشگری  اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: بر اساس اساسنامه تدوین شده، پنج نفر اعضای اصلی و دو نفر علی‌البدل هیئت‌مدیره این انجمن، یک بازرس اصلی و یک بازرس علی‌البدل انتخاب شده‌اند و به مدت سه سال فعالیت این انجمن را برعهده می‌گیرند. 

حسینی با بیان اینکه انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن برای دوره جدید با حضور اعضای هیئت‌رئیسه برگزار شد، تصریح کرد: در انتخابات انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان مرکزی، رضا ملکی، مسعود ابراهیمی، محمد حاج باشی، قربان شبان، غلامرضا کائیدی، عنوان  نفرات اول هیئت‌مدیره عباس فارسیجانی و عباس مختاری به‌عنوان اعضای‌ عل‌البدل اصلی انتخاب شدند.

او گفت: همچنین با رأی اعضا عباسعلی بیات و اکبر گودرزی به‌عنوان بازرس و کریم جودکی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در ادامه گفت: هیئت‌مدیره و بازرس انتخاب شده به مدت سه سال می‌توانند در این انجمن فعالیت کنند.

حسینی با اشاره به آغار فعالیت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان از شش سال گذشته افزود: در حال حاضر 60 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان مرکزی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402031072204

برچسب‌ها