تلاش نیروی انتظامی همدان در حفاظت از میراث‌فرهنگی استان قابل تقدیر است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با فرمانده انتظامی استان همدان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم علیزاده در این دیدار گفت: تلاش نیروی انتظامی در حمایت، پشتیبانی و حفاظت از میراث‌فرهنگی و توسعه گردشگری استان قابل‌تقدیر است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: حفظ نظم و امنیت کشور مرهون عملکرد خوب مجموعه نیروی انتظامی و این پرسنل پرتلاش است که به‌صورت شبانه‌روزی با حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در این دیدار اظهار کرد: با همکاری دوجانبه و استفاده از پتانسیل‌های نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، به‌ویژه درزمینه حفاظت از آثار تاریخی، نهایت همکاری را خواهیم داشت و این مهم که استان در آستانه جهانی شدن است اتفاقی شایسته است.

سردار امیر سلیمانی بیان کرد: بدون شک گنجینه گران‌بهای میراث معنوی و فرهنگی ایران‌زمین در کنار جاذبه‌های منحصربه‌فرد و ارزشمند گردشگری این سرزمین کهن، یادگاری است بس ماندگار که از نیاکان و پیشینیان ما و با نظر لطف و عنایت پروردگار یکتا به این آب‌وخاک به ما رسیده است.

در این دیدار که با حضور فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان همدان، معاونین اداره کل ، مدیر روابط عمومی و جمعی از فرماندهان بخش‌های مختلف انتظامی، در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان انجام شد، بر تقویت همکاری‌های میراث‌فرهنگی  و نیروی انتظامی و گسترش ابعاد همکاری‌ها متعدد تأکید شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14020311889875

برچسب‌ها