اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت ماهیت تربیتی دارند/ نگاه ویژه ای به انتقال دستاوردها به نسل جوان داریم

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به ماهیت تربیتی اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت، گفت: راهیان پیشرفت، فناوری عظیم انعکاس پیشرفت‌ها در آیینه زلال انقلاب اسلامی است.

سردار مجید سوری رئیس قرارگاه مرکزی راهیان نور در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا در خصوص ابعاد تربیتی اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت ماهیت تربیتی دارند.

سردار سوری با تأکید بر اینکه پیوست تربیتی و فرهنگی برای اردوهای راهیان نور و پیشرفت تدارک دیده می‌شود، تصریح کرد: نگاه ویژه ای به بُعد تربیتی اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت در سال ۱۴۰۲ داریم.

رئیس قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به اینکه راهیان نور و راهیان پیشرفت، فناوری عظیم در انعکاس تصویر پیشرفت ها و دستاوردها در آینه زلال انقلاب اسلامی هستند، اضافه کرد: نگاه ویژه ای به انتقال این دستاوردها به نسل جوان داریم.

سردار سوری ارتقای محتوا، به کارگیری ظرفیت‌های روایت‌گری، تبیینی را از ابعاد اجرایی کردن انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی و محتوای گنجیه طلایی دفاع مقدس به نسل جوان و حامعه در قالب اردوهای راهیان نور و پیشرفت برشمرد و تصریح کرد: ان‌شاءالله شاهد اثرگذاری بیشتر این جریان عظیم فرهنگی باشیم.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به اعزام یک میلیون و۳٠٠ هزار زائر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس بر اعزام ۱۶۰ هزار زائر در اسفند سال ۱۴۰۱ با خودرو شخصی خود در مناطق عملیاتی جنوب کشور تأکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14020317622389

برچسب‌ها