جلسه پیگیری جذب اعتبارات سمنان برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برگزاری جلسه پیگیری جذب اعتبارات خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، نسیبه همتی با اعلام این خبر گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ازجمله دستگاه‌های اجرایی است که علاوه بر اعتبارات استانی، دارای اعتبارات ملی و سفر ریاست محترم جمهوری است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: ۵۰ پروژه در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شامل مرمت و احیای بافت‌ها و بناهای تاریخی، توسعه و تجهیز موزه‌ها، طرح‌های مطالعاتی و زیرساخت‌های گردشگری، دوره‌های آموزش صنایع‌دستی در دست اقدام است.

همتی گفت: این پروژه‌ها از محل اعتبارات عمرانی سال 1401 است که تاکنون 25 پروژه به مرحله اجرا رسیده است و شرح خدمات سایر پروژه‌ها تهیه و در مرحله عقد قرارداد است.

او با اشاره به روند مطلوب و مستمر پیگیری‌ها نسبت به نحوه جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای افزود: اجرا یک پروژه مستلزم طی مراحل مختلفی ازجمله توجیه فنی و تهیه شرح خدمات، بارگذاری در سامانه تدارکات الکترونیک دولت، تعیین مجری و انعقاد قرارداد با پیمانکار و … است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: تخصیص ناکافی، تدریجی و دیرهنگام اعتبارات مصوب از چالش‌های اساسی هزینه کرد اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020317863236

برچسب‌ها