ظرفیت‌های گردشگری شهرستان طبس بسیار متنوع و متعدد است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی در بازدید از چند طرح گردشگری و پروژه سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری شهرستان طبس گفت: ظرفیت‌های گردشگری شهرستان طبس بسیار متنوع و متعدد است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز یکشنبه 21 خردادماه از چند طرح و پروژه سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در شهرستان طبس بازدید کرد و گفت: از ظرفیت‌های روستاهای هدف گردشگری و دیگر روستاهای دارای ظرفیت و پتانسیل جذب گردشگری بیشتر باید استفاده کنیم.

محمد عرب رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس در این بازدید گزارشی از وضعیت پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته ارائه داد و گفت: در حال حاضر مجموعاً 18 طرح و پروژه گردشگری شامل: اقامتگاه بوم گردی، هتل، مهمان‌پذیر و مجتمع‌های گردشگری و تفریحی و سرگرمی توسط بخش خصوصی در سطح شهرستان در حال اجرا است و همچنین برای 8 طرح جدید صدور موافقت اصولی در دست اقدام است و برای بیش از 10 طرح دیگر در مرحله بررسی طرح و سرمایه‌گذاران هستیم.

عرب افزود: در سال جاری ان‌شاء‌الله از مجموع 18 پروژه در حال اجرا، هفت طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

بازدید از عملیات اجرایی مجتمع تفریحی و سرگرمی روستای هدف گردشگری خرو و مجتمع گردشگری محور گردشگری طبس به روستای خرو از برنامه‌های مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در شهرستان طبس بود.

شاه‌وردی دقایقی با سرمایه‌گذار مجتمع تفریحی و سرگرمی خرو گفتگو و در جریان جزئیات پروژه قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402032313229

برچسب‌ها