جشنوار مبلمان منبت در روستای دهنو همدان برگزار می‌شود

جلسه هماهنگی جشنوار مبلمان منبت با حضور هنرمندان صنایع‌دستی روستای دهنو آورزمان همدان برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، ابراهیم جلیلی گفت: همزمان با هفته صنایع‌دستی جلسه‌ای در روستای دهنو با حضور بخشدار سامن، دهیار و هنرمندان منبت کار دهنو آورزمان با موضوع برگزاری جشنوار مبلمان منبت برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص جشنواره مبلمان منبت در ایام اعیاد قربان تا غدیر گفت: این جشنواره فرصتی برای معرفی بهتر هنر مبلمان منبت شهرستان به کشور است. با توجه به نقش این هنر صنعت در اشتغال روستای دهنو و رایزنی‌های انجام شده، جشنواره مبلمان منبت یک‌روزه برگزار می‌شود.

او افزود: این رویداد باعث معرفی و رونق نمایشگاه‌های روستای دهنو خواهد بود و فرصتی است تا هنرمندان این روستا  خود را در قالب بنر، تراکت، موشن گرافی و فضای مجازی معرفی کنند.

بخشدار بخش سامن نیز در این جلسه گفت: در بخش سامن دو جشن در طول ایام جشنواره در نظر گرفته شده است یکی در روز 16 تیرماه در شهر سامن و دیگری درروز 13 تیرماه در روستای دهنو با کمک و همت هنرمندان این روستا برگزار خواهد شد.

محمد خیری افزود: هنرمندان روستا هر چه سریعتر نمایندگان خود را به منظور برنامه‌ریزی به کمیته جشنواره  معرفی تا تمهیدهای لازم در این زمینه فراهم شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020323889273

برچسب‌ها