تاسیسات گردشگری ملایر آماده ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در جشنواره مبل منبت

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر گفت: تمامی تاسیسات گردشگری و خدماتی ملایر آماده میزبانی از گردشگران در چهامین جشنواره فروش مبلمان منبت بوده و خدمات مطلوبی را به مسافران و گردشگران ارائه خواهند کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، ابراهیم جلیلی در  جلسه آمادگی ارائه خدمات مطلوب به گردشگران جشنواره مبلمان منبت گفت: یکی از کارهایی که مورد تاکید فرماندار شهرستان است، بحث ترانسفر مسافر از راه آهن ، ورودی ها تا بازار مبل و مراکز اقامتی است که نیازمند جلسه برای ارائه توافق نامه بین مراکز اقامتی و بازار مبل در خصوص هزینه مراکز اقامتی و نیز هزینه ترانسفرها و بلیط اماکن ورزشی و استخرها برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در این جشنواره است.

 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر گفت: به منظور اطلاع رسانی به گردشگران لیست مراکز اقامتی به صورت بنر در مجتمع‌های بین راهی ، راه آهن و ترمینال‌های ورودی شهرستان نصب می‌شود.

او گفت: اماکن مذهبی و امامزاده‌های سطح شهرستان و مقبره سیف الدوله در طول ایام جشنواره باز و قابل بازدید بوده و هیئات امنای بازار ملایر مشکلات احتمالی در بازار را شناسائی و احصا خواهند کرد.

جلیلی ادامه داد: محیط زیست شهرستان اطلاعات مناطق حفاظت شده و تالاب آق گل را در اختیار کمیته تبلیغات قرار خواهد داد و  مراکز اقامتی، رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی دفاتر و آژانس‌های خدمات مسافرتی اطلاعات خود را به منظور درج در کتابچه تبلیغات با مسئول کمیته تبلیغات هماهنگ خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14020324889912

برچسب‌ها