طرح‌های گردشگری از زودبازده‌ترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: طرح‌های گردشگری از زودبازده‌ترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری است و حمایت بانک‌ها از این طرح‌ها می‌تواند در توسعه گردشگری و اقتصادی استان موثر باشد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 25 خردادماه 1402 در دیدار با مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان، گفت: طرح‌های گردشگری از زودبازده‌ترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری است و پرداخت تسهیلات به این طرح‌ها هم به نفع سرمایه‌گذار و گردشگری استان و هم به نفع بانک‌ها است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: صنعت گردشگری در استان اردبیل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و کمک به سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند تاثیر زودبازده و مستقیمی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی استان داشته باشد.

او تاکید کرد: برخی از سرمایه‌گذاران در سال‌های اخیر با مشکل تورم و بالا رفتن هزینه‌ها برای تکمیل پروژه‌های خود مواجه شدند که کمک بانک‌ها، به ویژه بانک توسعه تعاون استان با پرداخت تسهیلات به این پروژه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

محمدی ادیب ادامه داد: اکنون 91 پروژه گردشگری در استان فعال هستند و ما تلاش می‌کنیم که این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند و این امر نیازمند حمایت از سرمایه‌گذاران و پرداخت تسهیلات برای برخی از آنها است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: ما در بانک توسعه تعاون تلاش می‌کنیم به صنعت گردشگری استان کمک کنیم و در این مسیر از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری حمایت می‌کنیم.

عادل کریمی افزود: تا کنون بیش از 80 میلیارد تومان برای پروژه‌های مختلف گردشگری از سوی بانک توسعه تعاون در سطح استان تسهیلات پرداخت شده است و حمایت از این حوزه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020325292701

برچسب‌ها