برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات تبصره ۱۶ با نمایندگان بانک‌‌های عامل آذربایجان غربی

جلسه بررسی مسائل و مشکلات تسهیلات تبصره ۱۶ با نمایندگان بانک‌‌های رفاه‌، صادرات و ملی آذربایجان غربی با حضور مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، 25 خرداد 1402 جلسه بررسی مسائل و مشکلات تسهیلات تبصره ۱۶ با نمایندگان بانک‌‌های رفاه‌، صادرات و ملی آذربایجان غربی با حضور مرتضی صفری، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برگزار شد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اظهار کرد: نگاه‌ها به حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی باید یک نگاه فرابخشی و بلندمدت باشد.

مرتضی صفری افزود: برای رونق و توسعه گردشگری و صنایع‌دستی در استان باید با پرداخت تسهیلات، از سرمایه‌گذاران و هنرمندان این عرصه حمایت‌های لازم انجام شود چرا که هرگونه سرمایه‌گذاری در این حوزه و پرداخت تسهیلات موجب اشتغال‌زایی و درآمدزایی چندین برابری در آینده می‌شود.

او گفت: اما به اعتقاد بنده پرداخت تسهیلات نیز نباید تنها با هدف رفع تکلیف انجام شود بلکه باید در پرداخت تسهیلات دقت لازم را داشت تا این تسهیلات در اختیار افراد جامعه هدف قرار گیرد و موجب ایجاد اشتغال و تحرک اقتصادی در این حوزه شود تا این تسهیلات در سایر حوزه‌ها هزینه نشود.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: کاهش بروکراسی‌های اداری نقش مهمی در پرداخت به‌موقع تسهیلات داشته و از مسئولان استانی و بانک‌های عامل درخواست می‌شود در این راستا همکاری لازم را داشته باشند تا سهم آذربایجان غربی در استفاده از تسهیلات تبصره 16 افزایش پیدا کند و از سایر استان‌ها در این زمینه عقب نمانیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020325378382

برچسب‌ها