اعطای مجوز 3 فروشگاه صنایع‌دستی شهرستان زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از صدور 3 فقره پروانه فعالیت فروشگاه صنایع‌‌دستی و هنر‌ها‌ی سنتی در استان برای نخستین بار و اعطای آن هم‌زمان با هفته صنایع‌دستی در شهر زنجان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سیدسعید صفوی گفت: مجوز‌ها‌ی صادرشده برای فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان در رشته‌های مسگری بوده که به‌مناسبت هفته صنایع‌دستی با حضور در محل این فروشگاه‌ها در شهر زنجان که محور تولید و عرضه مس در سطح کشور است به متقاضیان اهدا شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان اضافه کرد: بر اساس تبصره یک ماده 3 قانون حمایت از هنرمندان و با تدوین این دستورالعمل، تمامی فروشگاه‌های صنایع‌دستی از شمول قانون صنفی مستثنا شده‌اند و تولیت تمامی امورات فروشگاه‌های صنایع‌دستی در دو حوزه صدور مجوز فروشگاه‌های عرضه صنایع‌دستی و نظارت بر فروشگاه‌هایی که صنایع‌دستی ایرانی عرضه می‌کنند به عهده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

او گفت: تمامی فروشگاه‌های صنایع‌دستی فعال استان که دارای پروانه کسب معتبر از اتحادیه‌های صنفی مختلف هستند می‌توانند با ارئه مدارک لازم و مراجعه به حوزه معاونت صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی استان بدون هیچ قید و شرطی از این امتیاز بهره‌مند شوند.

مجوزهای صادرشده برای این سه فروشگاه صنایع‌دستی با حضور سید سعید صفوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، سید میکائیل موسوی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان و کارشناسان در فروشگاه ها اهدا شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020325931339

برچسب‌ها