واگذاری پروژه زیرسازی و آسفالت مسیر دسترسی به چملی‌گول تکاب

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از واگذاری پروژه زیرسازی و آسفالت مسیر دسترسی به جاذبه گردشگری چملی‌گول از مسیره قره‌بلاغ تکاب خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری با بیان اینکه توسعه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری به ویژه مسیرهای دسترسی در اولویت این  اداره‌کل است، اظهار کرد: این پروژه از طریق مناقصه عمومی و یک ‌مرحله‌ای به پیمانکار واگذار شد و در اسرع وقت اقدامات لازم برای آغاز عملیات عمرانی آن انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: چملی‌گول یا همان چمن متحرک به‌صورت جزیره‌‌ای متحرک با مساحت بیش از 100 مترمربع بر روی برکه‌ای کوچک خودنمایی می‌کند که با وزش باد و جریان هوا به جهات مختلف تغییر مسیر داده و حرکت می‌‌کند و همین امر موجب منحصربه‌فرد شدن این جاذبه طبیعی شده ‌و مسافران زیادی از این مکان دیدن می‌کنند.

او ادامه داد: همچنین طی یک مناقصه دیگر تکمیل راه دسترسی به مقابر صخره‌ای بی‌بی‌کند شاهین‌دژ به پیمانکار ذی‌صلاح واگذار شد تا آغاز عملیات عمرانی آن نیز در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020327378103

برچسب‌ها