رالی‌تور کمپر و کاروان‌های کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی وارد ارمنستان شد

رالی‌تور گردشگری بین‌المللی خودروهای کمپر و کاروان کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی از طریق مرز نوردوز ایران را به مقصد کشور ارمنستان ترک کرد.

 به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، این رالی‌تور، که با شرکت  30 دستگاه خودرو کمپر و کاروان از سراسر کشور در تهران استارت خورده است، شنبه 27 خرداد 1402 وارد خاک کشور ارمنستان شد.

 در این رویداد بین‌المللی، شرکت‌کنندگان طی روزهای 25 و 26 خرداد ماه، ضمن عبور از استان‌های تهران، البرز، قزوین، آذربایجان‌های شرقی و غربی، از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی مسیر خود بازدید کردند.

در این پیمایش، خودروهای کمپر و کاروان که از اعضای کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی هستند، طی سفر 50 روزه خود از کشورهای ارمنستان، گرجستان و ترکیه عبور می‌کنند و در مسیر، جاذبه‌های بی‌شمار و منحصر به فرد و ظرفیت‌های ایران در حوزه صنعت گردشگری را به دیگر ملت‌ها معرفی می‌کنند.

ترویج سفرهای مسئولانه، معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران در سطح بین‌المللی، توسعه فعالیت‌های اتومبیل‌رانی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تشویق عموم جامعه به رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن و ایجاد حس دوستی، مهربانی، اتحاد و یکپارچگی میان ایران و کشورهای هم مرز، از مهمترین اهداف برگزاری رالی‌تور بین‌المللی خودروهای کمپر و کاروان، است.

علاقه‌مندان به شرکت در فعالیت‌های اتومبیل‌رانی و آگاهی از برگزاری رویدادها، می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی کانون جهان‌گردی واتومبیل‌رانی به نشانی www.taci.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020328622468

برچسب‌ها